piątek, 28 grudnia 2012

BingoSpa kokosowy balsam do dłoni





Od producenta:
Balsam kokosowy BingoSpa do dłoni posiada przyjemną, lekką konsystencję i zniewalający kokosowy zapach. Dokładnie nawilża i głęboko odżywia skórę, wzmacnia jej warstwę lipidową. Sprawia, że skóra dłoni na długo zachowa gładkość i delikatność.
Balsam BingoSpa wchłania się szybko i równomiernie, wzmacnia osłonę lipidową skóry, ogranicza utratę wody własnej z naskórka. Chroni skórę dłoni przed negatywnym wpływem detergentów i innych czynników środowiskowych podrażniających i wysuszających skórę.


*Opakowanie
Produkt w plastikowym słoiczku nie za bardzo przypadł mi do gustu. Wolę, gdy kosmetyki do rąk są w tubkach, choć te w słoiczkach są ładniejsze ;)


*Zapach
Gdy otwierałam ten balsam spodziewałam się pięknego kokosowego zapachu...a poczułam intensywny, sztuczny, parafinowy aromat :(  Gdzieś w "tle" czuć zapach kokosa, ale nie jest to zapach który wyobraziłam sobie czytając słowo "kokosowy".   Gdybym go kupiła - to napewno właśnie ze względu na kokosowy zapach i bardzo bym się rozczarowała. Na szczęście po nałożeniu na dłonie zapach jest już o wiele delikatniejszy i ładniejszy.

*Konsystencja jest bardzo lekka, w miare szybko się wchłania, pozostawia parafinową, cienką warstewkę na dłoniach dzięki czemu są gładkie, delikatne. Jest wydajny. Trochę się od niego uzależniłam, zwłaszcza teraz zimą, gdy moje dłonie są strasznie suche i co chwile latam po niego do łazienki.  
Polecam go, ale nie jeśli chodzi o zapach, i raczej do domowego użytku bo do torebki się nie nadaje - własnie ze wględu na opakowanie.


Kupicie go tutaj:  http://www.bingosklep.com/balsam-kokosowy-dloni-bingospa-p-307.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!