czwartek, 27 grudnia 2012

BingoSpa czekoladowo-miętowe serum

W ramach współpracy z BingoSpa otrzymałam 3 produkty. Jednym z nich jest SERUM czekoladowo-miętowe do pielęgnacji ciała.


Miętowe orzeźwienie pobudzi Twoje zmysły, a skóra odetchnie pełną piersią! Serum BingoSpa sprawi, że pielęgnacja Twojej skóry stanie się niezapomnianą chwilą, chwilą na którą z niecierpliwością czekasz, chwilą, którą pragniesz, by trwała bez końca... dzięki czekoladzie.

Ziarno kakaowca - Theobroma cacao - z którego powstaje czekolada zawiera wiele cennych dla skóry substancji, posiada zdolność zmiękczania skóry. Poza tym wykazuje działanie odmładzające i odświeża skórę, skutecznie likwiduje suchości skóry. Antyoksydanty, czyli składniki spowalniające proces starzenia się skóry, znajdujące się w czekoladzie, zapobiegają rozwojowi wolnych rodników, które wpływają na utratę przez skórę kolagenu, elastyny i innych protein.

Najbardziej byłam ciekawa jego zapachu. Uwielbiam czekoladowe kosmetyki, miętowe trcohe mniej ale miałam nadzieje że to połączenie będzie ciekawe.
Zapach jest trudny do określenia...w przewadze czuć miętę, ale bardzo słodką.  Na początku zapach wogóle nie przypadł mi do gustu, ale o dziwo już sie do niego przyzwyczaiłam i teraz wydaje mi się nawet przyjemny.

Serum ma konsystencje jakby zbitego masełka, dobrze się rozprowadza i co dla mnie jest bardzo ważne - błyskawicznie się wchłania!  Skóra po nałożeniu jest miękka i przyjemna w dotyku, ale nie zauważyłam żeby "masełko" jakoś super nawilżało.  Zapach na skórze utrzymuje się niedługo.




pojemność: 150g,
cena: 16zł.  Możecie je kupić TUTAJ.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!