poniedziałek, 24 września 2012

BingoSpa kolagenowe serum do mycia włosów





Drugi produkt który otrzymałam od BingoSpa:




Opis producenta:

Rekonstruujące i nawilżające serum do mycia włosów BingoSpa
Skuteczne, bo bogate w kolagen, który wspomaga proces odbudowy włókna włosa.
Kolagen jest białkiem o bardzo podobnej budowie do białek tworzących strukturę włosa.
Dzieki temu tworzy cieniutki film ochronn na powierzchni włosów, który zwiększa zatrzymanie wilgoci i jednocześnie chroni włosy przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia przywracając włosom jędrność, elastyczność i miękkość w dotyku.

Sposób użycia: nałożyć na wilgotne włosy, masować, dokładnie spłukać, ew. zastosować odżywkę.

Cena:  9zł / 150ml

Moja opinia:

konsystencja:  ani niezbyt gęsta, ani za rzadka. Łatwo wypływa z opakowania, a nie spływa z włosów.

zapach:  bardzo mi się podoba!  Delikatny, pielęgnacyjny :)  (cała seria kolagenowa ma ten sam śliczny zapach)

opakowanie:  platikowa buteleczka bardzo mi się podoba, łatwo się z niej wydobywa produkt(choć pod koniec produktu trzeba trochę poczekać aż spłynie)  ALE niestety zakrętka w tym wypadku to niedobry pomysł. Miałam problem z odkręcaniem i zakręcaniem jej mokrymi rękami

działanie:  Serum dobrze się pieni, jest wydajne. Dobrze myje włosy, zmywa bez problemu także oleje.
Zauważyłam, że po nim moje włosy ładnie się błyszczą.  Niestety gdy włosy są jeszcze mokre są bardzo szorstkie ale po wyschnięciu na szczęście stają się miękkie. Miałam nadzięję że po tym serum odżywka nie będzie potrzebna ale niestety trzeba ją nałożyć.  Ale w końcu serum ma myć włosy a nie je odżywiać :)

Dostępność:  niestety tylko w sklepie internetowym BingoSpa.

http://www.bingosklep.com/kolagenowe-serum-mycia-wlosow-bingospa-p-236.html




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!