wtorek, 6 stycznia 2015

Noble Health - get slim daytime



Przez dwa tygodnie testowałam suplement diety GET SLIM DAYTIME, który utrzymuje prawidłowy poziom glukozy we krwi,
dodaje energii i pomaga kontrolować masę ciała. Czas na opinię.

Co zawiera?

Ekstrakt z zielonej kawy oraz ekstrakt z guarany, a dokładnie kofeina w nich zawarta, wpływa na poczucie przypływu energii, zwiększa czujność oraz sprzyja koncentracji.
Ekstrakt z zielonej herbaty z EGCG pomaga zwiększyć metabolizm oraz stymuluje spalanie tłuszczu.
Chrom przyczynia się do utrzymania właściwego poziomu glukozy we krwi oraz wspomaga prawidłowy metabolizm makroskładników odżywczych.
Ekstrakt z guarany zwiększa tempo przemiany materii, wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej oraz niweluje uczucie głodu.
Zawiera naturalny wyciąg z żeń szenia.
Zawiera taurynę i L-tyrozynę.

Co jest dla mnie najważniejsze w takich produktach oprócz działania? Smak!
Bardzo nie lubię zmuszać się do picia czegoś co mi nie smakuje. Na szczęście w tym produkcie nie miałam
z tym najmniejszego problemu. Proszek szybko się rozpuszcza, a napój po przyrządzeniu jest pyszny -
słodki i bardzo orzeźwiający. Możemy go pić zarówno na gorąco, jak i na zimno. Ja wybrałam drugą opcję,
na gorąco napój mniej mi smakował.
Zawsze piłam go po pierwszym treningu, ponieważ niesamowicie orzeźwiał, gasił pragnienie i dawał energię na kolejne
ćwiczenia.

W opakowaniu znajdziemy 30 saszetek, które wystarczą na 15 dni.
Według zaleceń producenta powinniśmy stosować go 2 razy dziennie: 1 raz o godzinie 11 i drugi o godzinie 15
i w ten sposób go stosowałam.
2 tygodnie to trochę mało żeby zauważyć jakieś WIELKIE efekty, ale różnica jest zauważalna.
Po pierwsze po stosowaniu preparatu naprawdę odczuwałam przypływ energii, który bardzo przydawał się przy
ćwiczeniach.
Po drugie po wypiciu preparatu odczuwałam mniejsze łaknienie.
Jedyny minus, który DLA MNIE jest małą przeszkodą to cena - niestety dla mnie kosztuje ciut za dużo
bym stosowała go stale. Jedno opakowanie kosztuje 45,99zł, a więc miesięczna kuracja wyniesie nas 92zł.
Oczywiście nic nie zrobi się samo, ale przy połączeniu diety, ćwiczeń i Noble Health Get Slim Daytime
efekty będą naprawde zadawalające!



1 komentarz:

  1. Fajnie, że zwiększa energię i zmniejsza łaknienie, ale rzeczywiście cena trochę wysoka...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!