piątek, 13 lipca 2012

Bloker Ziaja

Dzisiaj mowa o Anty-pespirancie Ziaji - Bloker


Od producenta:   Regulator pocenia - działanie blokujące: skutecznie redukuje nadmierne pocenie. Ogranicza wydzielanie potu i przykrego zapachu. Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości.
Nie zawiera parabenów, alkoholu i barwników. Bez zapachu. Nie pozostawia śladów na ubraniu.
Sposób użycia: używać przez 2 - 3 dni na noc, na czystą i suchą skórę pod pachami. Następnie stosować 1 - 2 razy w tygodniu. Nie należy aplikować preparatu powtórnie rano. Nie stosować na skórę podrażnioną i po depilacji.
Przebadany dermatologicznie w Klinice Dermatologicznej w Białymstoku pod kątem ewentualnego działania toksyczno-drażniącego.


Dla mnie jest to najlepszy anty-pespirant z tych które już miałam.
Nie pocę się po nim prawie wcale! 

+ naprawde blokuje pocenie się
+ cena ( chyba ok. 7/8 zł??)
+ bardzo wydajny, mam już go naprawdę długo
+ nie zauważyłam żeby plamił ubranie

+/-  jest trochę za bardzo lejący, ale nie przeszkadza to jakoś bardzo w użytkowaniu
+/-  troche trzeba poczekać aż wyschnie ale to tak jak w każdym anty-pespirancie

+/- jedyny minus, jeżeli wogóle jest to minus, to to, że podobno jest bezzapachowy a ja czuje lekko kwaśny(??)  zapach (czułam już go w dniu kupienia, więc nie jest to spowodowane użytkowaniem czy tym że mam go już długo)


Mimo iż producent zwraca uwagę na to żeby nie stosować go na podrażnioną skórę i po depilacji to kilka razy zdarzyło mi się go użyć po goleniu ;)  Na początku piekło i swędziało także nie polecam :)  Teraz już nie swędzi nawet po nałożeniu po depilacji ale staram się tego nie robić ;)


Z czystym sumieniem mogę Wam go polecić :)



5 komentarzy:

  1. Mnie on strasznie podrażnia i parzy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię antyperspiranty od Ziaja ;) zapraszam do siebie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Recenzowałam już ten produkt u siebie, jest po prostu cudowny!

    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam zamiar właśnie go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skusiłaś mnie! :) Dawno szukalam czegoś skutecznego :)

    OBSERWUJĘ :)

    Zapraszam do siebie i do podążania za mną :)

    http://kmchphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!