sobota, 30 czerwca 2012

Odżywka intensywna ISANA + olejowanie włosów

Cześć wam :)

Od mniej więcej 3 miesięcy "bawię się" w olejowanie włosów, efekty są już zauważalne także niedlugo pojawi się o tym notka :)

A dzisiaj chce napisać w kilku słowach o Odżywce intensywnej ISANA



Szczerze mówiąc kupując ją myślałam że to maska do włosów, ale po przyjściu do domu przeczytałam że jednak jest to odżywka. Kupiłam ją w Rossmanie za 3zł, jest to miniaturka - 20ml.
No i niestety zawiodłam się na tym produkcie bo nie zrobił z włosami praktycznie nic.

Plusy:


+ ładny, delikatny zapach
+ konsystencja ok, ani za gęsta ani za rzadka, nie spływa z włosów
+ wydajna, wystarczyła mi na 3 użycia, moje włosy nie potrzebują dużo
+cena
+łatwo dostępna
+ lekko wygładziła włosy
+ opakowanie może być, można je zamkąć jeśli nie zużyje się całego produku naraz

Minusy:

- oprócz MAŁEGO wygładzenia, nie zrobiła z moimi włosami nic...być może to wina tego że zbyt mało jej nałożyłam??
- myślałam że po tej odżywce przynajmniej łatwo rozczesze włosy, ale były takie jak przed nałożeniem


Mimo iż wymieniłam więcej plusów to tej odżywki już nie kupię. Nie wiem czy nie zadziałała bo za mało jej nałożyłam czy może nie jest dla moich włosów.



Wczoraj przy okazji kupiłam Odżywkę wygładzającą ISANA z olejkiem z babassu, była akurat w promocji 3,99 za 300ml, w normalnej cenie tez jest bardzo tania - ok. 4,50 :)
Dużo się o niej naczytałam dobrego, zobaczymy co zdziała u mnie.
Biorę ją dzisiaj na 10-dniowy wyjazd jako jedyną także będę miała czas ją przetestować :)


Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. nie miałam tego prodikty więc nie mogę porównać z Tobą swojej oceny.

    zapraszam na rozdanie http://o-mistinguett.blogspot.com/2012/06/rozdanie.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kiedys wypróbować to olejowanie, tyle osób teraz o tym pisze więc musi działać:)
    zapraszam na moje rozdanie:)
    http://kosmetykiimoda.blogspot.com/2012/07/pierwsze-rozdanie-na-trendis.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!